25 Aralık 2013 Çarşamba

...ZAMAN DELİKTEN GEÇTİĞİNDE...
Levh-i Mahfuz’a inanıyorum. İnanmayan da kalmasın(r.k).
Benim için varlık tektir. Bu haberi bana getiren değiştirilmemiş kaynak ise Kur’andır. Onun haberini açıklayan da Levh-i Mahfuzdur. Alemlerin Rabbi Allah bize gerekeni aracısız öğretir ama elçisiyle sunar. Ben konuşurken hakan aleminden konuşurum, sen kendi aleminde bu söylediklerimi kendi sesinle duyarsın. İnanabilirsen de inanırsın, dokunabildiğin kadar da tutarsın.
Anladığım o ki; tüm alemleri ayrı sansak da “zaman delikten geçtiğinde” o tek bağlantı görünecek. O vakit tüm ayrılık sesleri de kesilecek. İşte o vakit geldiğinde herkesin affedileceğine inandığım için şimdi kendimi ve herkesi affediyorum. Affetmeyi ve sevmeyi sevinçle öğreniyorum. Levh-i Mahfuz dolsun tüm kalplere(r.k.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder