28 Aralık 2013 Cumartesi

KİMİM BEN DEMEDEN KİMSİN SEN DİYENLER
Biri Girmiş Makasla Bahçeme. Ne Demeli ki…
Hem çiçek bahçesine gelip sürekli hem de elinde makasla gezenlerin, sundukları güzellikler nedir acaba dünyaya? Alay edilen başa gelince ah demek ihtimali varsa şu hayatta, susmak daha güzeldir bazen. Kızmıyorum yine de kimseye. Çünkü biliyorum ki öfke bitmeden yürekten o makas da düşmez tabi elden. Yargılamak serbest kardeşim ama sadece kendini. Kim bilir belki zaten başkası da yoktur olduğun o yerde 
Sorarım size? Kimim ben demeden, kimsin sen diyenlerin yönü dışa mı bakmaktadır içe mi? Ve o aranılan cevaplar dışta mı yoksa içte mi? Yöne karar vermeli önce. Sizce de gereken bu değil mi?
ŞSG deki doğru yönü anlatan cümlelerin değerini biçemedim bak şimdi. Hesaplayabilir misiniz acaba siz aşkı? Hah buldum. Dindigo'daki huşu ölçeri getirin bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder