20 Nisan 2013 Cumartesi

     VE PERDE…

Acılarım, yalnızlıklarım ve ölüm
Korktukça üstlerine yürüdüm

Korktuğum her perdeyi yırttım
Yırttıkça yenilerine rastladım

Yorulmadan ararken hakikati
Bilmiyordum aradığım kimdi

Tanrı, God , Allah, Manitu vb sen
Çık karşıma hadi kaçamazsın benden

Son perdeleri yırtarken habersizdim
Levh-i Mahfuzla şok dolu oklar yedim

Şimdi bir damla aşk içim
Şura’mda nokta ve mim

Bir sebeple farklılıkları yaratan sen
Bir sonuçla farkları kapatan ben

Aklımda binlercesine fikri akıtan sen
Kalbimde birlercesine zikri seven ben

Gerçekte sevmeyi öğrettikçe sen
Hayalde korkmayı unutan ben

Gayb olup kaçsan da bir milim
Gayb olurum açsan aşk-ı ilim

Ben burada, sen ise sonsuza saklı
Sen burada, ben ise sensize yasaklı

Sen bana çektin perdeyi
O perdede öğrettin bizi
O perdeyi engel saymam artık
Anlayınca RAHMANiRAHİMİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder