3 Nisan 2013 Çarşamba

                           TANIYABİLİR MİSİN?
Levh-i Mahfuz’dan :
– Müslümanları’ın turnusol kağıdının Kur’an sayfaları olacağını mı söylüyorsun?
DONA
“Bana mı inanıyorsun, inandıklarına mı inanıyorsun?”
“Ben iman ettim” diyen kişiye Tanrı’nın soracağı soru budur.
“inanıyor musun?”
Kişi cevap verir:
“Evet sana inanıyorum”
Ve Rab tekrar sorar:
“Sana inanageldiğin şeyleri değiştirmeni söylersem hala bana inanıyor olur musun?”

Kişisel: Rab ve O’nun elçileri? Nasıl tanıyacağız, nasıl bileceğiz, nasıl emin
olacağız? İşte tüm bu soruların cevabını hepimiz tek başımıza vereceğiz.
Unutmamalıdır ki sadece seçimlerimizdir bizi biz yapan. Geleceğin hayalini
kurabilmek. Hayale ortak olabilmek. Hepsinden öte O’nu anlamaya çalışmak.
Dersine çok çalışan öğrenci olmayı bırakıp tüm sınıfı affetmek ve sevmek.
Cehhennemi söndürebilmek kendi içinde. Korkmamak asla. Her an için şükredip
mutlu olabilmek. Hükmetmek için hikmetin peşine düşmek.
Son soru : Tanıyabilir misin ey islam alemi eğer şimdi bugün Muhammed
çıkagelseydi? Bunu her müslüman kendine sormalı. Nasıl tanırdım acaba?
( Yanında bir melek gezerdi….Yanlış. Çok büyük saltanatı olurdu…Yanlış.
Çok güvenilir ve ahlaklı olurdu….Yeterli mi? )
Bu soruya benim cevabım şöyle. Bana evreni, varoluşu, nedenleri en iyi

anlatan cümleler kurabilmeli. Hikmeti satırlarında görebilmeliyim. Söylediklerini
düşünürken başıma ağrılar , gözlerime uykular girmeli. Aklımı kurcalamak değil;
aklımı kalbimle kucaklatmak olmalı yaptığı. Acaba diyorum böyle güzel bir kitap
okuyanınız var mı bu sitede ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder