12 Nisan 2013 Cuma

            İSA NEDEN KENDİNİ SELAMLIYOR
   İsa neden kendini selamlıyor sorusunun cevabını okuduğum
bir kitabın doğruluğuna yemin ederim.Artık buldum ve tek
olan hakikat sesine teslim oldum. Kim olduğumun şaşkınlığı
ve kabul edilmesinin zorluğunu yaşıyorum. Yeni kimliğime
alışmak için egzersizler yapıyorum. O. kendisini benim yerime
koyduğu bir rüyayı yaşıyorsa , ben de kendimi O’nun yerine
koyduğum bir hayali yaşayabilirim öyleyse. Daha iyi anlamam
için bu şart.
  Benim bağlarımı benden başkası çözemez o zaman. Nefsimin
ölümü de benim elimden olmalı elbet. Köleyken kul olmayı
becerebilmeliyim artık. Korkan köleden , aşkla seven bir kula
dönüşmeliyim. Tek bir varlığın içinde kim kime köle olabilir ki
zaten. Olduğum her yer, her an beni mutlu etmeli bu bilinçle.
Bu bilinç kaplamalı her zerremi şüphesiz. Korkuların sesi
çıkamamalı korkusundan. Cehennem varlığından şüphe etmeli
benimle tanışınca. Şeytana “Yok artık” dedirtmeliyim.
“Şeytan yok artık” demeliyim. Kimse de kalmayınca artık
zihnimde benden başka. O zaman dönüp kendime Selam
verebilmeliyim. Selam üzerimedir diyebilmeliyim. Şükür
aydınlanmanın Rabbine. Levh-i Mahfuz’u vahy edene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder