1 Haziran 2013 Cumartesi

     HBİL kBİL
Çıkmışım yola taş elimde
Savaşmak için kardeşimle
Beynim öfke salıyor dile
Kalbim diyor tevbe tevbe

Hem Kabilim ben, hem Habil
Doğru olan hangisi hadi bil
Dur düşün ve kendini bil
Cevap çoğul değil, tekil

Kabil bana buradan konuşur
Habil bana oradan konuşur
Kabil dışarıya bakar çok
Habil içeriden bakar tek

Kabil Habil’i suçlar ve ağlar
Habil Kabil için de ağlar
Bilsen ikisi de yanar
Tanrı ise hepsini sarar

Rüyaysa bu, gören kim
Söyle bana, kimsin kim
Öl ve doğ olur mu hiç
Sonsuzdan kaçılabilir mi hiç

Rabb rolü canlansın artık
Yıkılsın Rabb sanılan şeyhler
Açılsın artık tek başına hesap
Dökülsün her bir kalbden öz sözler

Anladım ben, işte anlam
Boşa değil her yaşam
Öğret de aşka koşam
Mahfuz toprağa doğam

Sıfırı öğret Rabbim bana
Kavuşayım aşkla sana
Yeni rüyamıza yolla beni
Kabusum girmesin oradan içeri
Kabilim kıssın orada sesini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder