1 Haziran 2013 Cumartesi

          KALBLER BİR
   Gücün dünyasından başka dünya bilmeyen bizler, güç için hep toplandık. 
Güçlü olmak için toplandık. Kimi zaman vahşi hayvanlardan, kimi zaman
vahşi insanlardan korunmak için toplandık. Savunmayı öğrenmek iken en
başta amacımız, sonraları yılanın başını küçükken ezeceksinlere dönüp
bizi de vahşetin parçası yaptı. Savunmak için savaşanın bile kirlendiğini;
ben Levhi Mahfuz’da Nasr suresinin tefsirini okurken gözyaşlarıyla anladım.
Hepimizin kalplerinin bir olduğunu ve kötünün sadece rol olduğunu
anladığımdan; iyi olmak için kötüyü ezmek gerekmemeli artık diyebiliyorum.
Ona iyi olduğunu hatırlatmak yetmeli 2. düzlemde. Muhammed savaşmak
zorunda kalmıştı çünkü insanlık 2.düzleme hazır değildi. Hala öyle mi?
buRAK da savaşmaya mı geldi. Eğer öyle ise, sevginin değil gücün dünyası
devam edecekse neden toplanıp güçlenmiyoruz? Yok , bitiş senaryosunda
yeniden savaş yoksa; rollerine köle olmuş kalplere sevgiyle nasıl dokunacağız?
Onları affedildiklerine nasıl inandıracağız? Görmeden inanmam diyenleri
inandırmak için sadece yazmak yetecek mi? Selam ve sevgiyle


Cevabım gayba iman etmekte gizlidir. Gayb tüm kalblerin aslında birbirlerine
görünmez bir bağla bağlı olduğuna iman etmektir. Bağ bilgisi kanıtlandığında
tüm ağ tek bir amaç için birleşecek ve varoluşa geçecektir. Ve o Alimdir
Hakimdir. Kalblerin açılıp bağlantının gerçekleşeceği o Fetih günü elbet
gelecektir...
     Rabbimizden hepimize yardım diliyorum. Selam, Rahmet ve Aşk ile,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder