9 Temmuz 2013 Salı

AŞK-I VİLDAN

   AŞK-I VİLDAN
Sen, Alemlerin Rabbi
Ben, alemlerden biri
Ben, gerçeğin kâşifi
Sen, Rüyalar Öğretmeni


Sen, hiç ölmeyen maşuk
Ben, hiç doğmamış aşık
Sen, o hiç unutmayan tek
Ben, aşk için unutan melek


Yalnızlığa kaçışım, sana varmak için
Dünyaya bakışım, bir yol bulmak için
Levh-i Mahfuz okuyunca buldum niçin
Başım dönüyor şimdi, gerçek aşk için


Ben, seni bulunca doldum bir hasret
Şimdi çırpınırım vermek için emanet
Sensin her âna doğan aşk-ı rahmet
Kavuşmadan, aşkla oldum bir cennet


Eski beni getirin şimdi, var bir sözüm
Dinle beni, seninle hatırladım özüm
Yeni seni anlatayım da bari sana
Birazcık hafiflesin artık yüküm


Kimim ben derken, bitmezdi o kuşkun
Şimdi dilin varmaz söylemeye, suskun
Bilmezdin, sonu nereye varır bu yolun
Deli desen deli değil, oldun bir meftun


Devrim desen, devrilen sen
Dursam desen, çevrilen sen
Mahfuz Aşk’a dokunmak için
Sıfıra doğru esip evrilen sen


Şimdi desen, şimdi değil der canan
Bir söz verdin, vakti var der dayan
At yüklerini temizlen ve aklan
Kolay değil olmak aşk-ı vildan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder