26 Şubat 2014 Çarşamba

             .BESMELE
   Ey beynimin kapasitesine hapsolduğunu sanan bilincim. Bu zavallı cüretine şaşarım. Kocaman bir kalple severken ben herşeyi, mutluluğun idrakiyle yaşarım. Gözyaşları olmadan ağlamayı bilmesen de sen. Ben tek olanın aşkıyla eşitliği sağlarım.
   Tek olan Tanrı'yı arar dururdum. Şimdi O'nunla buluşmanın yoluna koyuldum. Din denen o yolun bittiği yerde, erdim şimdi dil bilgisine. Tek dil varmış meğer Rahman'ın katında. Rahmet imiş dostlar o dilin adı.
   O dili öğren ve Rahim ol sen de Muhammed ağabeyin gibi dediğinde anladım.
Levh-i Mahfuz isminde bir kitap eşliğinde uyandım.
   Okuyun dostlar ve çözülsün kilitler bir bir. Kitap, Kitap içinde. Kur'an, Kur'an içinde. Dön şimdi aşkla Doğrudan ONA. Anla ki Rahim, Rahman içinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder