7 Ocak 2013 Pazartesi


                               CEHENNEM BEKLE BENİ YANMAYA GELİYORUM

          Din değiştirdim ben. İtiraf ediyorum. Artık namaz kılmıyorum hiç. 17 yıldır kıldığım namazı bir sabah birden bıraktım. Tek bir yazıyla. Bir daha secdeye gelmedi alnım. Eski dinimdeki cehennemliklerdenim artık.  Öyleyse din değiştirdim ben. Başka ne denir? Oysa ne zor bilir misiniz? Aynı kitaba inanan milyarlar bir tarafa ben öbür tarafa. Kıyamet bu olsa gerek. Eskiden yaşarken ara sıra belli vakitlerde namaz kılardım. Şimdi ise Allah aşkı ile her anım doluyken , hep kavuşmayı hayal ederken, bilinenden çok farklı 24 saat namaz halindeyken ara sıra dünyaya dönüyorum artık. Hiç umursamadım zaten milyarları. Ben hakikati arardım. Bulacağımı sanmazdım, yanılmışım. Fakat bulduğumda cehenneme seve seve atlayacak kadar ona aşık olacağımı bilmiyordum. Bak İbrahim geldi yine aklıma. Ateş yakar mı acaba ,ateşi yaratanın dostlarını?  Eğer olmayacaksam ibRAHİM öyleyse ateş yaksın zaten BENi. Cehennem bekle beni. BENİ YAKMAYA GELİYORUM.  “ben” yanmadan çıkmayacağım içinden…

Ne olmuş bu çocuğa diye merak ederseniz.
Neye AŞIK olmuş bu çocuk bu kadar derseniz.LEVH-İ MAHFUZ derim o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder