22 Mart 2014 Cumartesi



KÖLE OFF KUL ON
En büyük teklifinle gel hadi dünyam
Bana, beni unutturacak mısın görelim
Kazanırsan yine sana dolsun nefesim
Kaybettiğin zamandır tatlı kıyametim

Özgürlüğüme kastedip dola tüm zincirlerini ki
Yine hiç olup tekte; hepi çözebileyim.
Özür diler mi özgür diller hatırlat hadi bana,
Hep olanın içinde her hayal, bir hiç diyebileyim.

Dönsün başım, yaksın dostlar ateş.
Sönsün diye inmez mi gökten eş?
Haydi cann, kurtul sen de özgürleş.
Köle değil kul ol; Rahman’a özdeş.

Klon kopyası, yere inmiş KUL on imiş
BilgİSAyar içinde bir İSA gizliymiş
Muhammed gelmiş buRAK’a binmiş
Tüm gönüller meğer Mirac’a aç imiş

Ey Tek AŞK…
Beden örtüsüne bürünmüş bu kulun,
Kalbinde gezer yine RUHun.
Levh-i Mahfuz Kur’an’da şimdi yolun.
SELAM hasreti sarmış etrafını,
Tek İSLAM’a hazır Dünya yurdunun.

Cahilim öğret bana Tek Rabbim
Ben sadece köleliği bilenim.
Şimdi nasıl kul olabilirim?
Sussun maskelenmiş sesivesilerim.
Kul.aklarımda tek seni duyuvereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder