1 Ocak 2016 Cuma

ISINACAĞIZ...
   Sevgili dostum. Bilir misin hepimiz ayrı bir alemiz aslında? Ve senin yaşadığın o alemde bir ben var. Bir de burada benim beynimde bir ben var. Biz temas ettikçe seninle; bu iki ‘ben' çatışarak buluşur. İşte bu ikisi arasındaki yakınlık kadar ısınır bizim dostluğumuz, uzaklık kadar da soğur . Ve sen beni değil onu seviyorsan daha çok, ben aranıza giremem inan. Ya unutup soğutacaksın beni sende ya da yine yeniden sinede ısınacağız. 
  Sana söz artı ve eksiden uzak sebepsiz sevip seni, her gün buradakine güncelleyeceğim. İyimser bir gülümsemeyle tartılardan uzak sonsuz bir hak ile buna devam edeceğim. Vazgeçmeyeceğim. Ya BİZ olacağız ya da sadece bir hiç. Ama benleri bölüşüp kaçmayacağım soğuk diyarlara. Biliyorum ki biz benleri buluşturdukça ısınacağız yavaşça. Bu sefer olmasa da hadi ekle bir sıfır daha, sonsuz sıfırlar diyarında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder