16 Ocak 2014 Perşembe

      BİR DAMLAYA BAKAR ONDAN GELEN
   “İstediğim bu!” dediğinde. “Hayır yapamazsın!” diyen dikilir karşına.
Bazen annen, baban olur. Bazen eşin, kardeşin hatta çocuğun olur. Giydikleri elbise değişik olsa da onlar sizi siz olduğunuz için destekleyen değil onların hayallerinin süslü bir parçası olduğunuz için severler.
   Cevap sizindir. Ya başkaldırırsınız ya da boyun eğersiniz bu kurguya. Hata yaptığınızı düşünen onlara bir cevap olsun şimdi şu:
   Hata mı bu? Öyleyse bırak beni hata yapacağım. Tümüyle bana ait olacak ama bu hata. Beni olduğum gibi sevemeyebilirsin ama ben buyum. Hayalperest bir delilik var hamurumda. Ya beni ölü bir toprak gibi sev ya da sevme. Seçim senin. Ama bana kim olduğumu söyleyemezsin. Ben ölü toprak olsam da; daha çiçek açmadan bana güvenen yağmurların tek sahibine aşığım. Sense meğer gül olduğum için severmişsin sadece beni. O gül bir şekil değiştiren çamur aslında. Üstelik ısırgan otu bile olsa onu seven bir Tanrısı var onun. Bu yüzden kulvar değiştirmek gibi basittir yeniden doğmak bize. Bir damla yağmura bakar O’ndan gelen, o kadar.
   Selam olsun hepimize, hata yapanımıza da yapamayanımıza da.
Hamurun ne olduğu Levh-i Mahfuz'da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder