4 Ocak 2014 Cumartesi

BU YAKLAŞAN DİN GÜNÜ MÜ?
Kapısına kadar gelmişiz o günün. Açıldı açılacak. Hazırlanmak için son saatlerdeyiz belli. Kitaba inananların korktukları bir gün bu. İnanmayanlar da biz görmeyiz demekte.
İşte o güne hazırlamaktayım şu sıralar kendimi. Çünkü bir harita( Levh-i Mahfuz) buluverdim elimde. O güne hazırlanmak için kolay bir tarif var da içinde; inanması biraz güç.
Ne varsa içimde, birilerine din öğretmeye dair. Kovuyorum dilimden şimdi. Herkes gibi öğrenciyim ben de yeni olanı öğrenmek için.
Ne varsa içimde, farklılıklarımı bir üstünlük ya da eziklik sanan. Kovuyorum aklımdan şimdi. Sıfırla çarpılmadan eşitliği hissedebilmek için.
Ne varsa içimde, tüm öfkeme dair. Şaşmaz adalete emin bir inançla kovuyorum kalbimden. Hepimizi affedebilirsem şayet kendimi affedebileceğimi anladığım için.
Ve ne varsa içimde, sevgiye dair. Tek olanın Aşkı ile çekip büyütüyorum içimde. Herşeyi kendim gibi sevebilmek için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder