15 Ocak 2014 Çarşamba

      HÂŞÂ AŞAĞIDAN HÛŞÛ UÇUŞUNA
          GEÇEN beŞŞŞŞŞer OLMALI
                           İNSAN

  İnsan bilmediği şeyi dileyemez. Bilmeye hazır olmadıklarını da duyamaz. İnsan için aklını kullanmak, öğrenmeye hazırlanmaktır ama insan öğrenmekten çok uykulara sarılır. Ölüme kızar da insan; onu ecel ile aynı sanır. Farkı Levh-i Mahfuz’dadır.
  Cehennemde yaşar da insan; cennetteyim sanır. Hayır diler gibi şer diler de cennet cepte garanti sanır.
Öğrenmeye aç olmayan her günümüzde, düşünüp akletmediğimiz her işte, tanıyıp sevemediğimiz için O’nu; dilimize yapışan tek slogan şu olacaktır: “SANIYORUM ÖYLEYSE YANIYORUM”
  Sanmayı bırakın lütfen. Sorun ve dinleyin. İçinizden size ‘Hâşâ’ diyen her kelimeyi, Hûşû’nun sessizliğinde ezin. Sezin dolup taşan sevgiyi. Son olarak kime soracağım diyenlere de derim ki: “Bana O’ndan başka hiç kimse şefaat etmeyecek! Çünkü ben yüzümü bir tek O’na çevirdim. Doğrudan O’na”
Hepimize Selam ve sevgiyle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder