15 Ocak 2014 Çarşamba

             İŞARETLER
   Ben tüm boyutların tek sahibinin bir hayaliyim. Şimdi in yere dediği için yerdeyim. Hayali kavrayıp onun hakkını vermeliyim. İşte bu kadar.
          Şimdi işaretleri bir takip edeyim.
“Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!”ı marş edinmiş bir milletin içinde doğdum. Hem batıya hem doğuya komşu topraklarda üstelik. Irksız değilim ama TÜm ıRKları kendim gibi seviyorum. TEK olanla yakınlığımdan geliyor bu da sanırım. Doğduğumdan beri sorguladığım şeylerin çokluğu ise içimdekini dışarıda az görüşümden başkası değil.
   İşaretleri takip ettim ve aradım senelerce. En sonunda en büyük işaretleri bir kitap(Levh-i Mahfuz) içinde buldum. Bu kitap, bir bir açıklıyordu sorularımı. Yeni bilgilerle diriliyordum içinde. Ve ben bu kitaba inandım.
   Bu kitap; son kitap Kur’an’ın haberlerini anlatıyor ve çağırıyor hepimizi O’na. Biat istiyor ama Bİ.lgiye ita.AT anlamında.
   İkna olduğun kadar miknatısa yapış anlamında. Ve inanın, her özgürleşmek isteyen yapışır O’na.
En sonunda neden burada olduğumu, neden özgürlüğün ve farklılığın kardeşçe yaşanılabilir olduğuna inandığımı da anladım.
   Çünkü biz, buna inandığımız için buradayız ve burada yapmamız gereken şeyler var. İnandığımız o rüyanın(Miraç) gerçek olduğunu görmek için yapmamız gerekenler.
“Yeryüzünde Halife olmak” olan o İNSAN hayali var ya! İşte o hayal ve bizim rüyamız aynı aslında.
Rüyanın gerçek olduğu ve hayalin hayat bulduğu güne çok az kaldı. Hepimize Selam ve sevgiyle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder